tisdag 6 januari 2009

Uppdrag Singel

När jag fyllde år förra veckan fick jag en bok av min kära vän Vickan. Boken heter "Uppdrag Singel" och dess författare garanterar att man efter att ha utfört alla utmaningar har hittat "Den rätta".

Jag trivs ganska bra som singel, faktiskt, men GARANTERAS jag att hitta den rätta så är ju inte jag den som har någon rätt att sträva emot. Vill ödet så, ska ödet få så.

Så nu kör vi, singlar! Alla som vill får haka på, skriv en kommentar och berätta hur det går. Jag ska givetvis också redogöra för uppdragens utgång. Vi kör ett nytt varje dag.

UPPDRAG N:O 1.
"Ring upp din allra första kärlek. Bestäm tid för en fika".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, hur ska det gå?

Anonym sa...

Låter som en rolig grej men jag bangar det första uppdraget! Min första kärlek bor 160mil härifrån och jag orkar inte köra upp bara för att fika..
Kalla mig gärna löjlig men ska det vara så svårt att hitta någon då får det nog vara. :0)
Får se vad nästa utmaning blir.
Lycka till alla ni andra!

Anonym sa...

Tim. Men de e ju på västkusten i alla fall.

Superlisen sa...

Men det verkar ju lite konstigt att man ska träffa dom man redan träffat en gång, man har ju liksom redan provat de och tydligen funka de inte.