fredag 30 januari 2009

Förlåt, Anonym. Vi kan väl glömma det där?

Jag känner mig lite elak nu. Efter förr-förra inlägget. Här kommer Anonym och ger mig tips och jag hänger ut Anonym i ett inlägg som om Anonym vore någon slags svagare begåvning än resten av världen.

Så är inte fallet (eller det vet ju inte jag. Jag känner ingen som heter Anonym, så vitt jag vet. Men det behöver inte vara så, menar jag).

Det mesta jag skriver i denna blogg är ironi, rakt igenom. Bara så att ni vet det. Jag är en ganska snäll människa. Och Anonym är nog ganska snäll också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja emmie, nja vi kan väl glömma att du just hängde ut mig:9 min poäng med mamma rollen är att först och främst tar det tid att vara gravid, dessutom kan man bli sjuk på kuppen, där efter ska du vara mamma ledig vilket inte går så snabbt det heller, din bild av att vara mamma verka ju rätt ,,,,,,, enkel, kanske till och med lite löjlig. Men de är bra att du kan bli 30 innan det är någon stress med att bli briljant, men för att kunna bli det så har jag ett tips till dig inför framtiden häng inte ut folk då.