fredag 30 januari 2009

Lunchrast

Här sitter jag och väntar på att min frysta matlåda ska tina och bli varm. MATLÅDA. Så fruktansvärt osexigt. Jag verkar vara den enda som stannar inne på lunchen idag, för det är helt tomt här. Hade jag vågat hade jag rest mig och strosat runt i lokalerna med händerna knäppta bakom ryggen. Ni vet, så som direktörer av olika slag strosar runt på "ägorna" i filmer. Men som sagt. Jag vågar inte. Skulle se jättekonstigt ut om jag bara gick runt här utan mening eller mål. 

Imorn ska jag packa in mig själv och min bankettklänning och bege mig till Varberg för MUF's distriktstämma. Jag har blivit nominerad till distriktstyrelsen för Halland (ett grattis vore absolut på sin plats), så nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska bli invald. Eller om ni är sossar eller så behöver ni ju inte hålla tummarna. Då kan ni vara oberörda. 

Nu ska jag kila ut och ta en cigg. Hörs ikväll. Jag lovar verkligen denna gången. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem vet du kanske skulle lära dig något utav att gå runt!