onsdag 7 januari 2009

Grammisgalan ikväll!

I kväll ska jag och Kajsa på Grammisgalan i Stockholm, vilken jag förväntar mig ska bli mycket rolig! Jag har varit på ett par galor förut i mitt liv, men inte en av denna kalibern. Detta är ju en typisk "alla-var-där"-typ av gala.

Om jag har några i min klass som läser denna blogg, eller andra studerande/arbetande inom PR-branschen vill jag passa på att tipsa om detta nätverk. Det verkar vara något bra, faktiskt.

Angående den där "Uppdrag singel"-grejen jag skrev om igår så har jag nog ändrat mig. Jag älskar utmaningar och att dela med mig till er läsare, men jag vet inte... Svara på en kontaktannons?! SÅ missnöjd är jag inte med att vara singel. Faktum är att jag inte är missnöjd alls. Snarare nöjd.

Vi kanske kan vara lite selektiva? Jag slänger till er ett uppdrag lite då och då, och väljer då givetvis de roliga uppdragen. Vad säger ni om det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, så mycket bättre (beträffande uppdragen menar jag...)
Ma

Anonym sa...

Om du tar dej upp på scenen när de är Takida så lovar jag att titta på hela galan, promise!