fredag 30 januari 2009

Tips från anonym

Anonym sa...

Du som vill jobba inom pr är lite sent ute tror jag.Du är 25år och fyller 26 i jul, du vill bli mamma och ha en karriär. är det inte så att man måste vara ung om man ska "slå" inom pr? är du då inte lite sent ute?

Kanske borde du inte sikta så högt? sedan ett tips vill du blir mamma någon gång ska du nog sluta dricka kaffe, Kaffe har negativa effekter på fertiliteten. (eller hur det nu stavas)

Svar
1. Jag är 25 år, det betyder att jag har 10 år på mig att bli briljant innan det behöver kännas stressigt. Piece of cake.

2. Det blev lite fel där. Jag vill göra karriär. Mamma kan jag bli om det finns utrymme till det i framtiden.

3. Skrikigt barn. Bajsiga blöjor. Hängbröst och bristningar. En kopp rykande svart kaffe till frukost. En skummande cappuchino i pappmugg mellan fingervantarna på vintern. En kanna kaffe på långa möten. Jag har lite svårt att se din poäng.

Inga kommentarer: