onsdag 28 januari 2009

Rutiner?

Jag har kommit in i vissa rutiner under de tre veckor jag gjort praktik. Rutin i mitt liv har jag inte haft på många år, så det är ett ganska välkommet inslag.

Jag går upp vid kvart över sex på morgonen (efter att ha snoozat minst en halvtimme), gör i ordning mig, käkar frulle, åker till jobbet.

Börjar jobba åtta. Jobbar åtta timmar.

Åker hem vid fem, äter något och dricker kaffe, pratar med mamma och Claes om våra respektive arbetsdagar.

Tar med mig datorn till soffan vid sju, betar av på mina att-göra-listor. Jobbar med kårprylar fram till tio.

Duschar, läser lite bloggar, kollar på ett avsnitt av någon serie på datorn.

Somnar vid elva-tolv. Och sen börjar det om.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill veta varför blogspot tyckte det var lämpligt att sätta reklamn "få snyggare bröst" under ditt senaste inlägg. faktiskt.
puss o kram// Gipsfria Klara