måndag 15 september 2008

Vilka är ni?

Jag har nu tagit del av en del statistik kring den här bloggen. Jag har haft totalt 178 unika besökare, varav 47 är återkommande. Antal besök på bloggen är 978, men det är väl hur många gånger ett mindre antal varit inne eller något antar jag.

32% av alla som läser denna bloggen har hittat den via facebook och vissa har hittat hit efter att ha sökt på vissa ord på google. Tydligen hittar man min blogg om man söker på "porrbuss", vilket ju är fruktansvärt underhållande. Hur som helst. Ni 47 stycken som är återkommande, vilka är ni egentligen? Några kan jag gissa, så som: Mamma, Andreas, Lisa, Svante ibland och tjaa... skulle kanske kunna komma på ett par tre till.

Men hörrni, kan vi inte lära känna varandra? Jag ska komma på en bra lek för detta ändamål så återkommer jag sen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klara här, läser såklart din blogg :)

Anonym sa...

Jag läser din blogg oxå =)

gunka sa...

Hej Mamma här!!

Ja, som du vet läser jag självklart din blogg....måste ju hålla mig uppdaterad beträffande min dotters liv....

Kram

Anonym sa...

Män jag då. Jag läser väll också. Din dildo i skymningen.