söndag 28 september 2008

Tillbaka till Halmstad

Nu är det inte så många timmar kvar på partistämman. Snart sitter vi i bilen på väg hem till Halmstad igen vilket känns obeskrivligt skönt. Helgen har gått bra, vi har förvisso haft en hel del olycksfall i form av klämda fingrar, fall från pelare, personer som rusat rakt in i lyktstolpar och liknande, men bortsett från detta: Förjävla bra helg.

Jag ska återgå till mötet nu, vill bara berätta om de fantastiska pennorna som värdkåren Blekinge tillhandhållit oss med. Jag har stulit fem stycken, nu ligger de i tryggt förvar i min väska. Pennorna är svarta, blanka och formade på ett sätt som gör det helt jätteskönt att hålla i dem. Jag ska försöka ta ett kort på dem senare, jag vill ju liksom inte undanhålla er detta underbara.

Inga kommentarer: