torsdag 4 september 2008

Juridiktenta

Jag har ju under sommaren läst en översiktskurs i juridik. "Läst" är väl i detta fall ett lite väl starkt uttryck, men ja, jag har varit inskriven på kursen iaf. Nu måste jag ta tag i detta och se till att skriva tentan, men inser att ett par saker talar emot att jag ska skriva den:

- Att kombinera tentaplugg till en 15 poängs-juridiktenta med min C-uppsats verkar inte helt hundra

- Speciellt inte då jag samtidigt sitter i två styrelser, är projektledare till ett projekt samt sitter i tre valberedningar

- Jag vet inte när omtentan äger rum

- Jag vet inte vad den går ut på

- Var fan la jag min lagbok nu igen då...?

Men i övrigt så tror jag att jag fixar det. Jag lever i tron om att jag klarar precis allt här i världen, bara jag vill.

Inga kommentarer: