tisdag 9 september 2008

En bra dag

Trots min sjukdom har dagen varit mycket angenäm. Jag inledde med sovmorgon fram till tio, åt frukost och drack kaffe framför tv:n (supernanny) och avslutade sedan morgonen med en dusch.

Lunch åt jag tillsammans med Lisa på stan, och efter lunch, cappuchino och cigg gav vi oss ut bland affärerna efter en present till Andreas som fyller år idag. Sex kaffekoppar blev det (som en protest mot att kaffet alltid blir serverat i glas hemma hos honom) och vid tretiden var det dags för just kaffe och tårta hemma hos honom. Andreas alltså.

Sen vidare till Kåren för en snabb uppsamling av Kårstyrelsen för fyllnadsval och annat. Därefter mot Tylösand där vi spelade äventyrsgolf med våra huvudsponsorer (Om ni inte redan har försäkringar och funderar på att byta - välj Länsförsäkringar). Vi spelade i lag och givetvis vann mitt lag. Efter golfen bjöd de oss på middag och nu kom jag alldeles precis innanför dörren, tog en klunk hostmedicin och satte mig sen för att skriva detta inlägg. Som jag i detta nu inser är det tråkigaste ever. Men va fan, har jag lagt ner fem minuter på att skriva det ska det fan publiceras också. Här har ni.

Inga kommentarer: