onsdag 17 september 2008

En dag i effektivitetens tecken

Visst, jag försov mig i morse. Men herregud vad jag tagit igen det!

Jag har gjort klart affischerna som krånglade så djävulsk igår, jag har druckit kaffe (sex koppar), jag har lagat och ätit lunch, sammanställt alla faktureringsadresser till de företag som ska faktureras för Nollningen, jag har läst igenom min handbok för barvärdar två gånger, jag har gjort en budget för nästkommande termin (då ska jag nämligen börja bygga på mitt startkapital för eventuellt kommande företagsstart) och jag har bokat in en rad möten jag behöver ha.

Visserligen har pluggandet fått stå åt sidan idag, men va fan, man kan inte hinna med allt!

Nu är det dags för en dusch, en koll på mailen och sen kårstyrelsemöte och sist av allt jobb på puben ikv.

Inga kommentarer: