fredag 12 september 2008

Tio saker jag hellre skulle göra just nu

Nu har jag liksom inte mycket val längre. Jag måste ta tag i kurslitteraturen till denna kursen, och jag måste göra det nu.

Saker jag hellre skulle vilja göra

  1. Sätta igång med budskapsstrategierna för de olika kårorganen
  2. Gå och ta en öl på After Worken
  3. Leta mer praktikplatser
  4. Ägna ett par timmar åt hårinpackningar etc.
  5. Göra en aktivitetsplan för alla kårföreningar
  6. Stryka alla mina skjortor
  7. Städa min garderob
  8. Läsa klar "No logo" (skitbra bok för övrigt)
  9. Städa min lägenhet
  10. Diska

Fattar ni att jag verkligen inte vill läsa "Tolkning och reflektion" om till och med diskning är ett mer lockande alternativ?! Men nu ska -SKA- jag läsa och dessutom göra det aktivt, med post-it-lappar och överstrykningspenna och sådär, fram till klockan sex. Det är två timmar. Efter det ska jag städa undan och diska och när klockan blir sju ska jag tvätta. Halv åtta ska jag hämta en hund hos Johan, gå ut och promenera en sväng, och därefter är det två timmars plugg till, varvat med tvätt, som gäller.

Sjukt kul fredagskväll. Verkligen.

Inga kommentarer: