tisdag 2 september 2008

Nu jävlar ska det bloggas

Jag tänker inte bry mig om att uppdatera er om allt som hänt under tiden jag varit borta. Kort sammanfattat har jag vuxit. Jag har lyckats nå med de mål jag satte upp för mig själv och jag är mycket nöjd med resultatet. Och jag är grymt tacksam för all hjälp och stöttning jag fått från alla övriga inblandade.

Vad som mer har hänt är att mitt hem på något outgrundligt sätt liksom exploderat under Nollningen: Diskhögen har börjat mögla, alla mina kläder har placerats i små smutsiga högar på golvet, skräp ligger uppblandat med viktiga papper på golvet, i sängen, på bordet, i soffan. Och utöver det har mina blommor dött, allt innehåll i kylskåpet har runnit ut/börjat mögla/börjat lukta. Och jag har fått sällskap av en sisådär tusen blomflugor. Men men. Det är väl inte mycket mer jag kan göra åt det än att städa. Och jävlar vad jag ska städa nu.

Inga kommentarer: