tisdag 2 september 2008

Och hur går dieten då?

Ni kommer ihåg att jag inför Nollningen hårdbantade i tio dagar? Det gav resultat. Fick aldrig tag på en våg, men jag vill ändå hävda att jag gick ner ett kilo eller två. Under Nollningen åt jag väl delvis ganska onyttigt, men å andra sidan gjorde jag av med massor av energi också, så att så långt är allt under kontroll.

Sen Nollningen avslutades i lördags har jag dock inte varit så duktig med ätandet. Pizza i söndags, pastasallad + ostmackor igår och vad jag har ätit idag vill jag knappt redogöra för. Men jag gör det ändå, så att jag får skämmas:

Frukost: Två ostmackor (vitt bröd)

Lunch: Två varma ostmackor (vitt bröd) + pizzakrydda

Nu: Pasta (så långt ifrån fullkorn du bara kan komma) + en jävla massa ost till det.

Ja just det, ost är princip det enda jag har hemma, men det kanske framgår utan att jag talar om det. Jag börjar om på nytt imorn, jag lovar.

Till Svante: Fick lite ångest för förra inlägget, ville ju bara vara rolig. Du får stöka ner hur mkt du vill och ändå vara precis lika välkommen.

Inga kommentarer: