måndag 9 februari 2009

Kransmossen

Jag fick skynda mig tillbaka från mina lunchäventyr för att hinna blogga. Hade jag haft en fungerande mobil hade jag kunnat bloggat live, men kameran verkar ha gett upp. 

Hur som helst. Med tanke på mitt magsår och sådär så bestämde jag mig för att ett sundare liv för min del kan vara aktuellt. Att skära ner i kalendern känns inte alls okey, men jag kan tänka mig att äta nyttigare och motionera och sånt där. Alltså: På min lunchrast åkte jag till Kransmossen, ett sånt där ställe med skidspår och fotbollsplaner och sånt där de sunda människorna i Borås hänger, och gick en promenad. Bara sådär. Inga konstigheter alls, en promenad på lunchrasten bara. 

Jag kan till och med tänka mig att skära ner kaffekonsumtionen. Inte helt, naturligvis, men lite.

Sådär. 12:57. Tre minuter tillgodo. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra, var rädd om dig Emmie...

Kram