torsdag 12 februari 2009

Vill ni lattja lite?

Det här är Sophia, en av mina äldre kompisar. Inte att hon är äldre alltså, för det är hon inte. Hon är ett år yngre. Men en av de kompisar jag haft längst, menar jag. Bilden är tagen utanför Naturhistoriska museet i Sthm (det hör inte alls hit, jag ville bara att ni skulle få veta vilken kulturell människa jag är).

Hur som helst. Sophia startade en blogg för ett tag sen. I början såg det lovande ut, den såg ut att ha potential att bli riktigt kul. Men sen började hon skriva om vuxensaker som gardiner och annat. Jag vet vad ni tänker, katastrof - fullständigt. Men sen slutade hon skriva HELT. Nu har den jäkla bloggen stått stilla i flera veckor.

Kan inte alla vara så vänliga att gå in på hennes blogg och uppmana henne att uppdatera? Det är så himla tråkigt när bloggar blir stående sådär.

Inga kommentarer: