onsdag 4 februari 2009

Bjud till lite.

Jag vill att vi ska känna varandra, ni och jag. Tyvärr brukar det röra sig om en envägskommunikation mellan oss, men det gör inte så mycket - jag gillar att prata.

Men nu tycker jag att vi vänder på det. Kan ni inte berätta något om er själva? Ni kan t.ex. berätta vad ni gillar för glass. Eller vad ni har för ambitioner med livet. Ni kan till och med nöja er med att skriva ett ord, "Rolig", till exempel. Det säger en del om en person.

Jag vill veta vad det är för dårar som kan tänkas bli underhållna av min skit här på bloggen.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Daimstruten bäst :)

Anonym sa...

Vi vet att du tycker om att prata, ibland är det bra saker du säger, men oftast så,,,,,,

Anonym sa...

Hej Emelie. Jag heter Enya och har läst din blogg varje dag sen roskilde i sommras!

Anonym sa...

hej hej! Du kan kalla mig anon!!

Anonym sa...

Självklart så läser ju jag din blogg!

Anonym sa...

jag tycker vi ska dricka vin nån kväll och göra Borås :D

Anonym sa...

Klart man följer dina planer mot världsherravälde ;)

Anonym sa...

Jag läser... :)

Anonym sa...

Rolig

Anonym sa...

Jag gillar puckstång...och älskar DIG!!

Puss & Kram

Anonym sa...

Jag gillar Ben´n´Jerry´s Half Baked för tillfället...

Anonym sa...

Annars vet du nog en hel del med tanke på alla dansmöss jag haft i din lekstuga ;)

Anonym sa...

88:an helt klart.
Beskrivning av mig själv med 3 ord:
Producer, Humoristisk, Generös

3 mål i livet:
Varit i Beverly Hills.
Skriva en bok.
Arbeta inom Media / PR

Anonym sa...

Klart jag läser! För mig är det åttioåttan som gäller eller piggelin eller helt enkelt ett enliterspack vaniljglass som jag trycker i mig på en kvart.

Anonym sa...

Jag tycker om häägen dazs (???) bäst - seasons special: Summerberries =) SMASK!
Kom in på din sida via en jäkla omväg, men du skriver alltid så mycket så det är kul att läsa =)