onsdag 11 februari 2009

Ni får vänta ett tag till

Jag vet att jag har varit jäkla dålig på att uppdatera det sista. Det brukar bli så när man inte har något att skriva om.

Det är bara det att jag har HUR MYCKET SOM HELST att skriva om. På riktigt. Det händer massor i mitt liv just nu, och alla dessa händelser och nya inslag är spännande.

Men jag kan liksom inte sortera ut något och sen skriva om det på ett rättvist sätt. Och en del saker kan jag helt enkelt inte skriva såhär på en blogg. Så ni får ha tålamod. Förr eller senare kommer allt falla på plats.

En sak kan jag leverera dock - kolla till höger. En sån där twitter eller vad det nu kallas. Förutsatt att jag kommer ihåg att uppdatera den så kan ni se vad jag gör och var jag är mest hela tiden. Och det är ju lite bra eftersom att ni inte får nog av mig här.

Inga kommentarer: