måndag 22 december 2008

Thomas K - Vem fan är du?

Jag kollade precis som ska få äran att examinera min kära (helvetes, jävla skit-) uppsats, och det är tydligen någon som heter Thomas K som ska göra det.

Jag vet inte vem denna människa är, vilket oroar mig. Det är definitivt inte någon av de lektorer, professorer eller docenter vi normalt har i undervisningen. Det betyder att jag inte vet vad min examinator gillar för typ av texter.

Därför, Thomas K, har jag ett meddelande till dig:

Om du underkänner mig, din jävel, kommer jag att känna mig mycket sviken. Jag känner att du och jag kan skapa historia med den här uppsatsen, jag lovar att nämna dig i alla tacktal jag håller efter att stipendierna börjar hagla in. Godkänt med ett stort fett minus godtas, bara du inte ger mig underkänt. Deal?

Inga kommentarer: