söndag 7 december 2008

Ni bestämmer

Jag läste resultatet av en undersökning som sa att brunetter kan tjäna upp till 50kkr mer om året än vad en blondin kan. Dessutom är det väl sedan länge ganska etablerat att brunetter har lättare för att vinna respekt och tillit på jobbet än vad en blondin har. Visserligen kan det kanske inte appliceras på mig - då jag helt enkelt planerar att ta mig dit jag vill oavsett hårfärg, men ni förstår tanken.

Därför startar vi nu en liten undersökning. Kolla in här till höger, och klicka i det ni anser vara bäst. Om ni är inne på bloggen med inte bemödar er till att svara vill jag vänligt men bestämt be er att ta er oengarerade och tråkiga attityd och läsa någon annan blogg.

Så här ser jag ut nu, som blondin:


Och så här såg jag ut då jag var brunett:

Se till att hjälpa mig med det här nu. Det är viktiga saker vi snackar om, förstår ni.

1 kommentar:

Frida sa...

jag tycker du passar bäst som blondin och är helt övertygad om att du kommer ta dig dit du vill, oavsett hårfärg =) puss o kram Frida