söndag 21 december 2008

Det GÅR inte

I natt satt jag uppe med uppsatsen till fyra ungefär, och i dag har jag suttit ungefär tio timmar. När klockan var nio gav jag mig själv "rast" för att se "Love Actually" (vilket för övrigt fortfarande är tidernas bästa jul-slash-kärleksfilm). Nu har jag suttit ytterligare en timme efter det och hade väl egentligen planerat att sitta ett par timmar in även på denna natten.

Men det tog STOPP nu. Jag KAN inte skriva mer. Min hjärna är oförmögen till att producera en tanke till, mina fingrar vägrar att skriva om fler teorier.

Jag vet att jag är under tidspress och att jag har mig själv att skylla, men nu bara MÅSTE jag ta en paus ett par timmar och sova.

Sluta hånskratta åt mig, samvetet. Den 5:e januari kommer min uppsats ligga i examinatorns fack, och den kommer inte bara vara färdig utan jävligt bra också.

Inga kommentarer: