onsdag 10 december 2008

Mitt horoskop idag...

...och vad jag tycker om det:

Tur
Tidigt på dagen kan en händelse inträffa som indikerar otur. Det hela kommer dock att balanseras och vid dagens slut kommer du nog känna dig riktigt nöjd.

Att jag nästan somnade i morse i möte med utbildningsnämnden kan kanske ett tecken på otur. Men att jag kommer känna mig "riktigt nöjd" vid dagens slut är nog en kraftig överdrift.

Hälsa
Idag är chanserna stora att din hälsa kommer att vara topp. Förutsättningarna är att du är noga med att äta sunt och riktigt.

HAHAHAHAHAAA... absolut, hörru.

Ekonomi
Ekonomin kan komma att få sig ett rejält uppsving om du idag placerar dina pengar på ett smart sätt. Att följa ett råd kan vara en god investering.

Jag fattar inte? Vilka pengar är det som ska investeras? De 63,50:- jag har i plånboken?

Arbete
Du hoppas kanske på en lugn period, då du kan samla ihop alla lösa trådar. Men i stället får du helt nya arbetsuppgifter.

Att jag precis bestämde mig för att gå ut och slänga Kajsas sopor kan väl knappast räknas som "helt nya arbetsuppgifter"?

Kärlek
Om du har en partner är det en lämplig dag för en romantisk aktivitet. Ett mysigt restaurangbesök är alltid uppskattat.

Jag betvivlar starkt på att någon skulle vilja genomföra en romantisk aktivitet med mig idag. Och skulle någon vilja det, så tror jag inte att mina hostattacker och mitt snorande skulle refereras till som "mysigt".

Relationer
En viss person skulle du gärna vilja bli lite närmare bekant med - och det lär väl inte vara så svårt.

Se där ja! Sex rubriker, och de lyckas pricka in ETT rätt. Det här måste ju vara övernaturligt, på något sätt.

Inga kommentarer: