söndag 7 december 2008

Jag finner det störande i alla högsta grad

VARFÖR sover inte jag nu? Klockan är halv två på natten och jag har varit hemma och slappat hela kvällen. Jag är inte hungrig, inte röksugen, har inget att oroa mig för (om man inte räknar C-uppsatsen som tydligen inte skriver sig själv hur mycket man än fantiserar om det) och har inte gjort annat än att ligga i soffan framför tv:n hela kvällen. Inget alls tyder på att jag är "uppe i varv" i kväll. VAD är problemet?

Hur gör ni som somnar så fort ni lägger er? Vad har ni gjort som är så jävla bra?

Jag har iaf laddat ner en film, "P.S. I love you". Jag har inte sett den, men har hört att den är bra och jag är en sucker för allt som har med romantik att göra, så den ska nog göra mig tillfredställd. Återkommer med rapport framåt fyrasnåret om jag inte lyckats somna.

Inga kommentarer: