tisdag 15 juli 2008

Nu får vi styra upp lite här

Insåg precis hur rörigt mitt liv verkar när jag bara fotobloggar från telefonen, blir liksom ingen struktur på vad som egentligen händer.

Hur som helst: I fredags åkte jag och Svante till farmor och farfars stuga i Varberg och hälsade på över helgen. Massor av mat, slapp och en promenad på stranden. Nu föreställer ni er förstås månljus och hand i hand och vatten som stilla kluckar mot strandkanten. Så var det inte. Det blåste och var rätt kallt. Och jag var kissenödig. Hur som helst.

I söndags avrundade vi vår helg och Svante drog hem till Halmstad och jag åkte vidare till Ellös där vår båt och pappa höll till för tillfället. Så söndag till idag har jag varit ute och seglat. Lysekil igår. Idag drog jag då som sagt hem. Och nu har jag precis kommit hem efter ett möte.

Sådär. Nu känns det som att vi har fått ordning på allt igen, gör det inte?

Inga kommentarer: