måndag 4 augusti 2008

Resten av veckan

Ska jag ägna mig uteslutande åt att få saker gjorda. Jag har fyra möten, en biljon telefonsamtal att ringa, tusen mail att svara på och snigelpost att posta. För att inte tala om att "Operation Snygg Emmie till finsittningen" ska påbörjas. Någon som har en bra kur att följa?

Jag tänker mig:
- Hårinpackning 2grr/veckan
- Ansiktsmask 3grr/veckan
- Morgonpromenad varje dag
- Någon typ av diet (vet inte vilken, men finns det en nudeldiet skulle en sån passa bra rent ekonomiskt - jag har inköp av skönhetsprylar att tänka på)

Något jag borde komplettera med? Peeling såklart. Och så borde jag nog fila fötterna någon dag, tror jag blir ungefär en halvmeter kortare efter det. Tandblekning?

Jag har fått en massa finnar också. Jag har i hela mitt liv varit bortskämd med total avsaknad av finnar, men nu är de alltså här. Sex-sju stycken på vadera sida av näsan. Vad ska jag göra åt det? Funkar tandkräm?

Inga kommentarer: