torsdag 7 augusti 2008

Jag är så äcklig

Jag är helt svettig. Svante är och handlar och har inget nyckelkort in hit. Vilket innebär att jag måste sitta här svettig tills han kommer tillbaka, för jag tänker inte riskera att behöva avbryta min dusch (som ska innehålla ett par olika moment så som peeling, ansiktsmask o.s.v.) för att öppna åt honom.

Här sitter jag alltså, i min egen svettlukt (Svante påstår för övrigt att man kan känna igen sin egen svettlukt, men det är en egenskap jag inte besitter. För mig luktar allt svett... svett helt enkelt. Oavsett vem den kommer ifrån) och väntar. Knappar lite på datorn, ordnar med betygen jag ska skicka till min sökta praktikplats och svarar på mail. Förutom alla mina finnar (tandkrämen hjälpte inte ett skit) så har jag dessutom blivit allergisk och är torr och röd och jävlig.

Summering: Jag luktar svett, har finnar, eksem, torr hud och är rödflammig. Och om två veckor ska jag vara det snyggaste jag någonsin varit. ALLA tips mottages tacksamt (det där med svettlukten behöver ni inte tipsa om, det har jag svaret på själv)!

1 kommentar:

gunka sa...

det hänger inte på utsidan!!! DET är det bästa tipset du kan få ...(kolla in Kamprad....om det nu är så att han är så viktig...)

Nu kanske du tror att jag sitter och läser din blogg hela dagarna, eftersom mina kommentarerna är så frekventa..men jag är som du vet sjuk för tillfället och orkar inte mycket annat...