måndag 22 februari 2010

Veckan som gick

Nu är jag i fas igen och presenterar därmed det stående måndagsinslaget "Veckan som gick" som alltså är en resumé av veckan som gått i punktform. Håll i er!

- En intensiv arbetsvecka som innehöll ett viktigt, och lyckat möte, och en rad mindre viktiga möten

- Jag träffade en skotte under en timmas kaffedrickande, intressant!

- Årets hittills värsta förkylning bosatte sig i min näsa och hals = ingen träning

- Trots bristen av träning slutade veckans vikt på -0,6 kg

- Min livstrategi är planerad, presenteras snart på bloggen

- Invigningsgala på Halmstad Arena med förmingel, resultat: Pratade med 3 politiker jag inte kände sen tidigare, och 5 som jag kände sen tidigare. Inga icke-politiker dock

- Blev "personporträtterad" av Sara som läser radiojournalistik igår

Vad bjöd er vecka 7 på?

Inga kommentarer: