måndag 1 februari 2010

Snabbresumé av veckan som gått

Mitt nya måndagsinslag på bloggen är en snabbresumé av veckan som gått i punktform. För vi behöver lite rutiner, visst gör vi?

Okey, då kör vi:

  • Träningen uteblev totalt, bortsett från simning och powerwalk på måndagen.

  • Jag syndade med maten: Ryggbiff med pommes på Harrys, Fläskfilé m. potatisgratäng på helgens stämma och som om inte det var nog: flera godisar under stämmans förhandlingar.

  • Jag syndade med detta också: Vin på fredagens lanseringsfest för Breeze Magazine, vin på lördagens stämmobankett, och festcigg på det.

  • Jag jobbade och/eller var på andra möten/på representationsuppdrag morgon, middag och kväll sex av sju möjliga dagar. Den sjunde dagen arbetade jag bara på dagen.

  • Jag firade att mitt mandat i MUF Hallands distrikstyrelse är slut på lördagen, genom att tillsammans med mina forna styrelsemedlemmar uppvisa ett spex för 40 glada MUF-are.

  • Jag avslutade veckan med en söndag innehållandes: Tidig morgon, hotellfrukost, motionsbehandling, resa från Varberg till Halmstad, krissamtal och ett par timmar med vattenläcka, räddningstjänst och moppar på jobbet, en helkväll i soffan med Robinson och Lets dance på tv4 play och en missad partiledardebatt.

Vad har ni gjort för kul?

2 kommentarer:

Kajsa C sa...

* Lanseringsfest
* Flyttpackat
* Middag med familjen i Skåne
* Flyttpackat
* Robinson - rätt vann av de 4 sista, men Mats är en äkta Robinson!

PUSS!

Emmie sa...

Haha! Tycker du också att Mats borde ha vunnit!

Då är vi -typ- grannar nu då =) Säg till när ni vill komma över på middag så sätter jag kocken i arbete!