fredag 19 mars 2010

Förråd kliniskt rent - check!

Kvällen har ägnats åt städning av källarförrådet. Jag gjorde ett fynd i polackernas slänghög - en trälåda att plantera växter i på balkongen! Jackpot i källaren alltså.

Senare halvan av kvällen fastnade jag i en väldigt amatör-filmproduktion som Johan påbörjat i veckan (och som jag slutförde nu i kväll, utan att fråga). Han är i Stockholm hela helgen, och jag drar verkligen ut på momentet "gå och lägga mig" så länge det bara går. Jag har vant mig vid att ha honom jämte mig och har på ett års tid gått från att ligga sömnlös merparten av natten till att slockna på väg till kudden och sova som ett barn tills morgonen anländer. Men så fort Johan är borta återkommer mitt ligga-och-vrida-mig-hela-natten-syndrom.

Men jag har en viktig dag imorn. Då ska avloppet rensas, för att bara nämna en sak.

Inga kommentarer: