fredag 26 mars 2010

Freeeeedag!

Jag har vaknat upp med en träningsvärk som verkligen gör skäl för sitt namn. Igår gav jag och Kajsa oss på "Bodystep" på gymmet. Det innebar någon typ av steg och hopp med hjälp av en stepbräda, och för den som såg på var min avsaknad av all typ av koordinationsförmåga nog ganska underhållande. Inte en gång under hela passet låg jag i fas med övriga passdeltagare och hoppade mest runt på måfå och försökte komma in i någon typ av takt.

Hur som helst. Nu inleder jag veckans sista arbetsdag (och solen strålar utanför) för att ikväll mysa á la fredagsmys. Det blir kalv, ljummen potatissallad och rödvinssås. Jag tackar återigen mig själv för den goda smaken att flytta ihop med en kock.

NU är det dags. Borsta tänderna och stressa bort till jobbet, av klockan att döma.

Inga kommentarer: