söndag 11 april 2010

Veckan som gick - vecka 14

Vi har ju de facto inte gått in i vecka 15 än, men jag betvivlar starkt att det händer något mer av värde i kväll, så jag tjuvstartar med "veckan som gick".

- Påsken gick över och jobbet kallade åter. Jag återvände i tisdags och hade fräscha nya krafter att ta av.

- I onsdags bjöd jag över styrelsen på middag här hemma hos mig. Det blev lyckat och det var skönt att träffas utanför Kåren faktiskt, blir så sällan.

- Träningsmässigt har ännu en vecka stannat på blygsamma: spinning/core och en powerwalk med hantlar.

- Fredagen tillbringades med Kajsa och Kajsa i Göteborg och middag, vin och tjejsnack.

- På lördagen var jag ensam hemma och detta utnyttjade jag till fullo genom att ligga orörligt i soffan och titta på repriser av sånt som Johan inte gillar.

- Mitt hår är förbannat på mig nu. Inom loppet av fyra timmar lyckades jag med konststycket att helbleka det, inse att hela håret blivit orange-gult, inhandla en toning, slänga i den och föna håret. Bara för att inse att jag var tillbaka på ljusbrunt men hade betydligt torrare hår än när jag började.

Summerat: 9 av 10 toasters.

Inga kommentarer: