onsdag 7 april 2010

Mer död än levande...

... efter ett dubbelpass spinning/core sju på morgonen!

Sitter på jobbet och förbannar mig själv över att jag glömde glasögonen hemma, det bådar för en lång dag med huvudvärk. Om en liten, liten stund ska jag på ett viktigt möte, som förhoppningsvis kommer att leda till att de studenter som väljer att bli medlemmar i Kåren nästa år kommer att få en kick-ass rabatt.

Efter det mötet måste jag gå hem på en extra lång lunch, eftersom att jag ikväll bjudit in styrelsen på en middag hemma hos mig. Den långa lunchen beror på att jag varken hunnit städa, köpa mat eller på något annat sätt hunnit förbereda vårt hem för denna get-together. Vad jag ska laga är också ännu oklart. MEN, efter min långlunch (hur många gånger kan man använda det ordet i ett stycke text?) så kommer jag återigen stå förberedd och reda att bjuda på en brakmiddag i ett välstädat hem!

Nu: Slänga i mig det sista kaffet och sen ner till staden för ett möte!

Edit: Jag hittade dem! Glasögonen, alltså.

Inga kommentarer: