fredag 23 april 2010

Fredag och helg

Jag vaknade upp denna fredag för att mötas av ett gråmulet Halmstad utanför fönstret. Nåja, jag har en fullspäckad dag framför mig och hade knappast hunnit varit ute i solen ändå.

Dagen bjuder på sammanträde i högskolestyrelsen (och beslut om ställning som studentkår, vi tar det - lätt) och efter lunch med presskonferens ska jag till frisören för att försöka få någon ordning på den orangefärgade svintobusken som pryder mitt huvud för tillfället. Sen raka vägen till ytterligare ett möte och avslutning med mer förberedelser inför helgen.

Jag har nämligen både lördagen och måndagen uppbokade till viktiga presentationer och samtal som kan bli avgörande för min framtid. Eller inte, det återstår att se. Men håll tummarna för mig!

Och just det, på lördag kväll ska jag och Johan gå på årets spexpremiär på teatern. Kort summerat: Jag ser fram emot en bra helg.

Inga kommentarer: