måndag 11 maj 2009

Nu ska jag berätta hur ni ska göra

Jag är för frihet i alla dess former, så ni gör såklart hur ni vill. Men om jag skulle tala om för er hur ni ska göra med era liv, skulle jag säga till er att rösta på Jörgen Warborn den 7:e juni. Det kommer vi vinna på allihopa, förstås. Vill ni veta mer så ska ni klicka på länken, för min blogg är som jag sagt förut inte särskilt politisk, så jag vill inte berätta alla fördelar med Jörgen här och nu.

Och när jag ändå är igång och upplyser er. Johan skriver lite insändare då och då, eller ganska ofta faktiskt. Mitt helt opartiska utlåtande är att det är bra och intressanta insändare. Därför uppmanar jag er till att
kika in här och läsa den senaste. Och sen ska jag fortsättningsvis meddela er här direkt på bloggen när han fått något nytt publicerat. Som en prenumeration av bra insändare, alltså. Endast för er, kära bloggläsare.

Vad skönt att jag vet sedan innan att ni är ett gäng människor med otroligt god smak, det betyder att jag vet att ni kommer gå in på BÅDA länkar ovan.


Inga kommentarer: