onsdag 13 maj 2009

Det kryper i kroppen

Idag känner jag mig inte helt nöjd med tillvaron. Anledningarna är följande:

- Jag har ungefär en miljon saker att göra, men dygnet har bara 24 timmar
- Jag har svåra prioriteringssvårigheter
- Röksuget är påtagligt jobbigt i dag
- Kaffet smakar inte så som jag vill att det ska smaka.

Trots prioriteringssvårigheterna (jag skulle helst sätta mig och göra handlingsplaner utifrån den ännu icke igenomklubbade verksamhetsplanen, eller sammanställa resultatet från vår medlemsundersökning) har jag bestämt mig för att plugga. Jag har som jag ser det två dagar på mig att skrapa ihop det sista till min kandidatexamen. Det innebär:

- Komplettering c-uppsats
- Hemtenta 7,5 poäng i fördjupad metodik
- 6 projektdagböcker från praktiken
- Slutrapport från praktiken

Borde inte vara några konstigheter alls va?

Inga kommentarer: