tisdag 10 mars 2009

Jag lovade mig själv att blogga idag...

Men nu när jag väl sitter här får jag skrivkramp. Jag kan berätta om mitt källarrum här i Varberg, men det är verkligen mest deprimerande. Eller så kan jag berätta om den fantastiska middagen jag åt i lördags, tillagad av vad som numera är min favoritkock. Men det är inte så kul att läsa om mat, faktiskt. 

Jag kan berätta om kårobligatoriets avskaffande och vad jag tycker om det, men jag vill inte ha en alltför politisk blogg. Så jag avstår (fast nämner ändå snabbt att jag applåderar avskaffandet). Jag skulle kunna skriva ett par rader om alla de utbildningar, styrelsemöten och spännande val som ligger framför mig denna vår. Det hade kanske varit intressant för vissa. Men detta ska ju vara en rolig blogg. Jag är ju en rolig person. En sån där som bjuder på sig själv och vars andra namn är självironi och distans. 

Men just nu lossar det inte. Så vi avvaktar lite till med bloggandet

Inga kommentarer: