torsdag 12 mars 2009

Idag ska jag chilla med Rikard Steiber

Först ska jag gå på denna föreläsning, med Googles marknadsdirektör Rikard Steiber. Efter föreläsningen kommer Steiber upp till oss på byrån för lite snack och chill. Jag ska ägna lunchen åt att lista intelligenta frågor och kommentarer inför detta. Jag sitter inte dagligen och snackar med gudfadern av internetmarknadsföring, som jag valt att kalla honom, så det känns inte som att jag vill "köra på känn" här. 

Nä, det gäller att verkligen maximera effekterna av detta besök, suga åt sig kunskap och inte minst - göra intryck. 

Tidigt imorn bitti packar jag, Vickan och Johan in oss i en hyrbil och drar till Stockholm för tre dagars utbildning. Jag ska lära mig allt jag behöver veta om europaparlamentet och kanske inte minst europaparlamentsvalet. Om jag inte mobil-bloggar så hörs vi på måndag!

Inga kommentarer: