fredag 7 november 2008

Jag är utmanad

UTMANAD...

De regler som gäller är
-Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag blev utmanad av Klara, och nu ska jag försöka tillfredställa henne genom att utföra skiten.

Sju saker om mig
- Jag tror att jag kommer att ta över världen en dag, men eftersom att jag är lite kuvad under Jante-Sverige så tror jag det i smyg.

- När jag vaknar upp och har en "snyggdag" ringer jag runt till alla jag känner för att "hitta på något kul". Sanningen är jag skiter fullständigt i om vi hittar på något kul eller inte - Jag vill bara visa upp mig.

- Det finns inget jag blir så tillfredställd av som en riktigt bra kalender. Eller ett skrivbord som erbjuder både gem och post-it. Och block som är olinjerade.

- Jag gillar nästan bara yngre killar (vilket är okey nu så länge jag själv är ganska ung, men det blir värre när jag är typ.... femtio).

- När jag var ihop med en kille för ett par år sen beställde jag blommor till mig själv på internet och gav sen fakturan till killen.

- Jag börjar ofta skratta rakt ut i luften helt utan anledning om jag är i ett sällskap som varit tyst för länge.

- På kvällarna när jag ska sova ligger jag ofta och fantiserar om hur jag håller tacktal. Det kan röra sig om tacktal i olika sammanhang, men det brukar oftast vara något av följande: Jag har sålt mitt första företag för stora miljonbelopp. Jag har blivit utvald till "årets affärskvinna". Jag har fått ett erbjudande om att ta över IKEAs marknadsavdelning. O.s.v.

Jag utmanar
Sophia http://sophiaahlstrand.blogg.se
Joanna http://joannagullberg.blogg.se
Sara http://saraleverin.blogg.se
... och alla er andra som bara känner för det.

Inga kommentarer: