fredag 7 november 2008

En dag till ända...

Herregud. P A T E T I S K.

Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen. Vilket innebär att morgondagen blir späckad av saker som jag egentligen borde gjort idag. Framförallt känner jag att tentan som skulle lämnats in i dag har hög prio nu.

På kvällen imorn är planen att jag ska dricka vin med Anna, min underbara barndomsvän här i Borås. Å så ska vi tydligen på någon fest hos hennes grannar. På söndag nio noll noll går mitt tåg till Halmstad. Vi får hoppas att morgondagens kalas blir lite lugnare än det i onsdags, då sov jag nämligen till fyra på eftermiddagen dagen efter.

Men åter till denna patetiska dagen. Jag har ett par timmar innan det är dags för läggdags, som jag skulle kunna använda till tentaskrivande. Men mamma har köpt maränger, så marängswiss och Idol känns mer troligt.

Inga kommentarer: