fredag 4 juni 2010

Skåne - here I come!

Kära blogg.

Jag har inte berättat om de rekryteringsprocesser jag varit inblandad i den senaste tiden, mest för att jag inte velat blotta min nervositet för er. Men NU, kära vänner, nu ska jag öppna upp!

För en tid sen sökte jag en tranieetjänst för kommunsamarbetet Skåne Nordväst, som innebär att 12 personer blir uttagna till olika kommunala tjänster i någon av de 10 samarbetskommunerna och får ledarskapsutbildning/personlig utveckling under 25 % av tiden. Till dessa 12 tjänster var det lite mer än 800 sökanden.

Efter att ha genomgått två intervjuer och presentationer, ett kompetensprofiltest och feedback på testet så fick jag igår reda på att jag är en av de tolv!!!

Med start i september och under 16 månader framåt kommer jag alltså befinna mig i Skåne och arbeta med strategisk kommunikation eller liknande på Helsingborgs kommun och samtidigt få kontinuerlig coachning och utbildning från framgångsrika personer i branschen.

Det här känns verkligen som världens chans och jag är överlycklig över att jag fått möjligheten att vara en del av det. Så lycklig att jag igår firade med en flaska champangne på Trottobar med Kajsa och så lycklig att jag trots den flaskan igår studsade upp till mitt möte klockan nio i morse, pigg och glad.

Sådär. Sätt igång och gratulera!

2 kommentarer:

Kajsa C sa...

Jag är så stolt över dig!!
Du är driftig och energiskt, på ditt unika sätt!

Kul att någon av oss "studsade upp" imorse..

PUSS!

Anonym sa...

Jättegrattis gumman, Bra Gjort!!!

Kram
Mamma & Claes