måndag 17 maj 2010

Veckan som gått och en massa annat

Nu vore det nog på sin plats om jag tog och skämdes här. Gud vad dålig jag varit på att uppdatera. Här kommer ett urval av saker att presentera från de senaste tre veckorna:

- En rad olika möten, presentationer och intervjuer som förhoppningsvis kan leda till framtida utmaningar.

- En helg i stugan på Marstrand för att fira att mamma fyllde år. Tokmysigt även om vädret var skit.

- Jag sprang vårruset med tjejerna på jobbet!

- En helg i stugan i Varberg för att planera bröllop och dricka vin med mina tre tärnor <3

- Jag låg sjuk i förra veckan, med feber och förkylning OCH magont...

- ... och igår insåg jag att anledningen till att jag inte blev bättre är för att magkatarren kommit tillbaka (som tur är har jag medicin från förra gången kvar, så det är bara att börja medicinera).

- Kampanjutbildning med säljretorik och värvarövningar stod på schemat i lördags...

- ...och i övrigt har helgen ägnats åt slapp, tvätt och tv här hemma.

Summerat: 7 av 10 toasters (10 på alla helgaktiviteter, men förkylning och magont drar ner)

Inga kommentarer: