fredag 7 maj 2010

Off to work!

Sådär ja, då var det dags att gå till jobbet ännu en dag. Om sju och en halv vecka gör jag min sista dag på Kåren! Jag vet inte hur det känns, faktiskt. Skönt, på sätt och vis. Det ska bli roligt att komma vidare och möta verkligheten "utanför". Samtidigt är det vemodigt. Jag har ju hängt på det där stället i snart fyra år. Nu är det ju dock sju och en halv vecka kvar först - sen får jag känna efter ordentligt.

Hur som helst! Idag ska jag och Kajsa styra upp mot Varberg efter jobbet där vi ska möta upp Juslin och Sophia! Vi ska ha en tärn-brud-planeringshelg och dricka lite vin. Ska bli så sjukt kul att träffa alla igen, speciellt Fia som jag inte sett sen förra sommaren!

Och nu var det dags att rusa bort till jobbet! Jag ska försöka uppdatera med bilder under helgen.

Puss på er!

Inga kommentarer: