fredag 21 maj 2010

Fredag

Idag har jag en spännande dag på jobbet framför mig! Jag har ett möte på förmiddagen som förhoppningsvis kommer att leda till ett tecknande av avtal (som kommer att gynna medlemmarna nästa år), jag ska försöka reda upp alla lösa trådar från de olika verksamhetsspecifika arbetsgrupperna jag är sammankallande för och jag ska boka in de allra sista mötena för resten av verksamhetsåret.

Från och med nästa vecka kommer jag ägna all tid åt att summera, sammanställa och förbereda överlämningen till nästa ordförande. Tänk att det bara är fem veckor kvar!

Ikväll ska jag städa upp lite grann här hemma, för imorgon kommer både mina och Johans föräldrar hit för sen lunch/tidig middag. Framförallt ska jag försöka bära ner alla bröllopssaker som återigen börjar hopa sig här i vardagsrummet till källaren.

Innan jag gör något av ovanstående ska jag dock ta en kopp kaffe (dagens enda, magkatarren sätter stopp för mer just nu) och hitta något att ta på mig.

Ha en fantastisk fredag!

Inga kommentarer: